Objednávka webináře

On-line opakované školení obsluhy samohybných plošin

Po odeslání vyplněné objednávky obratem přijde zálohová faktura. Pokud se tak nestane do 20 minut, koukněte se do složky HROMADNÉ, PROMOAKCE nebo SPAM. Kdyby jste ji nenašli ani tam, kontaktujte nás. Rádi to napravíme.

Dohodnutý termín je rezervován až po uhrazení účastnického poplatku na náš účet, podle pořadí došlých objednávek. 

Uzávěrka objednávek je 7 dnů před začátkem opakovaného školení. Pozdější objednávku můžeme akceptovat pouze po předchozí mailové dohodě.

Podrobné organizační pokyny sdělíme přihlášeným v dostatečném předstihu před začátkem webináře.

Vyplňte objednávku:

Do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy, můžete odstoupit bez uvedení jakéhokoliv důvodu, pokud produkt nesplní vaše očekávání.

Dbáme na kvalitu a proto je počet účastníků webináře omezen.

Pokud chcete jen papír, není to pro vás.

MÁTE OTÁZKY?
V případě, že máte jakékoliv otázky, neváhejte nás kontaktovat na info@janacechova.cz